گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۴۷ :: ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
یک لرستانی مرد سال فوتسال آسیا شد

مسلم اولادقباد فوتسالیست ایرانی پالما به‌عنوان بهترین بازیکن سال آسیا معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مراسم انتخاب برترین‌های سال آسیا از سوی ای‌اف‌سی در شرایطی هم‌اکنون در قطر در حال برگزاری است که فوتبال و فوتسال ایران هم در این مراسم کاندیدا دارد و نخستین جایزه به مسلم اولادقباد تعلق گرفت.

مسلم اولادقباد که در حال حاضر همراه با حسین طیبی و سالار آقاپور در تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا عضویت دارد و در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا یک گل به ثمر رسانده و در سه دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز دو پاس گل داده، با پایان بازی‌های تیمش در دور مقدماتی این رقابت‌ها به قطر سفر کرد و امشب جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا را به دست آورد.

این فوتسالیست ۲۷ ساله اهل کوهدشت لرستان در یک سال اخیر به همراه تیم ملی ایران تا فینال جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا در کشور کویت پیش رفت که توانست در این رقابت‌ها ۵ گل به ثمر رساند و نقش مهمی در صعود شاگردان وحید شمسایی به بازی پایانی داشته باشد.

اولادقباد که جدا از بحث تیم ملی، در نخستین سال لژیونر شدن و پیوستن به مایورکا پالما اسپانیا، با وجود فرصت کم در دیدارهای پایانی لیگ قهرمانان اروپا، به قهرمانی در این رقابت‌ها دست یافت و در کنار حسین طیبی این جایزه مهم را به دست آورد، امشب هم جایزه مرد سال فوتسال آسیا را گرفت.

این بازیکن، در دیدارهای اخیر پالما اسپانیا در لیگا ناسیونال و لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته و در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

اولادقباد در حالی به عنوان مرد سال ۲۰۲۲ فوتسال آسیا معرفی شد که جایزه خود را از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و رئیس کمیته فوتسال ای‌اف‌سی دریافت کرد.

این فوتسالیست ایرانی در حالی موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را دریافت کند که سعید احمدعباسی، دیگر ملی‌پوش ایرانی والدپنیاس اسپانیا و گیلرمه کوروموتو، بازیکن تیم ملی ژاپن هم رقبای او برای کسب این عنوان بودند.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید