گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۰:۴۶ :: ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
پلمب  ۹۰ مشاور املاک متخلف

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: تاکنون ۱۳۲۶ مشاور املاک در استان مورد بازدید قرار گرفته است که ۹۰ مشاور املاک به دلیل تخلف، نداشتن مجوز و گران‌فروشی پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بهزاد شاکرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقال رهن و اجاره منازل مسکونی هستیم این کارگروه نظارت خود را بر مشاوران املاک و بنگاه‌ها انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۳۲۶ مشاور املاک در استان مورد بازدید قرار گرفته است که ۹۰ مشاور املاک به دلیل تخلف، نداشتن مجوز و گران‌فروشی پلمب شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تا پایان شهریور ماه نظارت جدی را در دستور کار دارد، تاکید کرد: مشاورانی که در بحث رهن و اجاره قانون را رعایت نکنند، قطعا با آنها برخورد می‌شود.

به گفته شاکرمی طی این مدت املاک متخلف ۵۸۰ میلیون تومان جریمه و ۳۰۱ اخطار پلمب نیز صادر شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۸۱۷ ودیعه مسکن با مبلغ ۴۴ میلیارد تومان پرداخت شده است، گفت: متقاضیان دریافت ودیعه مسکن نیز در حال حاضر ۳۷ هزار و ۷۹۳ نفر هستند، در صدد هستیم با مساعدت استاندار و بانک‌ها تسهیلات مورد نیاز به آنها پرداخت شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید