تاریخ: ۱۱:۱۷ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
پیام مدیر هسته گزینش استانداری لرستان به مناسبت ۱۵ دیماه

محمد آریانپور مدیرهسته گزینش استانداری لرستان به مناسبت ۱۵ دیماه سالروز تنقیح قانون گزینش و تاسیس این نهاد انقلابی،پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در متن این پیام آمده است:
بنام کردگار بخشایشگر مهربان

با درود به روان پاک و متعالی امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی کبیر (ره)،
۱۵ دیماه سالروز تنقیح قانون گزینش و تاسیس این نهاد انقلابی «به فرمان آن مجاهد عارف بنیانگذار» را به همه گزینشگران متعهد و انقلابی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. تقارن این روز بزرگ را با ایام فاطمیه و روزهای فراموش ناشدنی ناشی از ترور ناجوانمردانه سردار دلها ، سرباز پاک باخته و فدایی وطن ، الگوی مجاهدت ، غیرت و اخلاص ، فرمانده دلیر و همیشه فاتح محور مقاومت و شمشیر بران ولایت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را که درس بزرگ تعهد ، اخلاص و ایثار را بر همه ما مشق نمودند، گرامی میداریم.
بی تردید نهاد گزینش بعنوان سازوکاری ارزشمند که رسالت سترگ گزینش و انتخاب افراد متعهد، سالم و وفادار به آرمانهای انقلاب و منافع ملی کشور را برعهده دارد ، نقش مهمی در سلامت و کارآمدی نظام اداری و پاسخگویی به نیازها و مطالبات هموطنان عزیز همچنین پیشرفت کشور و دستیابی به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ایفا می نماید .
گرچه باید اذعان نمود که تحقق این امور مهم بعنوان پروسه های چند وجهی، نیازمند همکاری همه جانبه نهادهای مرتبط و موثر در این فرایند است که امید است در سایه توکل و اخلاص با همکاری و هم افزایی همه ارکان اداری و نظارتی در ارتقاء و تعالی این امور حرکت نماییم.
سلامتی و توفیقات روزافزون الهی را برای همه گزینشگران متعهد، زحمتکش و بی ادعا در راستای انجام وظایفشان به احسن وجه، از خداوند متعال مسئلت نموده ، امید است کارگزاران و دست اندرکاران این نهاد انقلابی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عمل به قوانین و ضوابط مربوطه در مسئولیت خطیر خویش موفق باشند.

محمد آریانپور
مدیرهسته گزینش استانداری لرستان

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید