انجمن روزهای خوب لرستان برگزار کرد؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۲۳ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای با موضوع مضرات مواد مخدر

ظهر امروز یکشنبه ۱۴۰۱/۱/۲۸ کارگاه آموزش سواد رسانه‌ای به خانواده ها در خصوص مضرات مواد مخدر در دفتر هیات انجمن‌های ورزشی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، این کارگاه توسط انجمن روزهای خوب لرستان و با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان برگزار شد.

لازم به ذکر است: اعضای شرکت‌کننده در این‌کارگاه شامل جوانان، ورزشکاران اعضای هیات مختلف ورزشی استان و شماری از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بودند.

سرکار خانم مریم مهری کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و عضو اصلی انجمن روزهای خوب لرستان مسئولیت تدریس و برگزاری این‌کارگاه آموزشی را بر عهده داشت.

در این کارگاه مدرس و شرکت کنندگان ضمن بیان و شفاف‌سازی مساله اعتیاد، دام‌های اعتیاد، آسیب‌های ناشی از اعتیاد و فضای مجازی در خصوص چگونگی بکارگیری از رسانه و فضای مجازی جهت مقابله با پدیده خانمانسوز اعتیاد به بحث و گفتگوی دو طرفه‌ پرداختند.


گزارش تصویری این جلسه
در بخش پایانی این کارگاه توسط نرگس سپه‌وند مدیرعامل انجمن روزهای خوب لرستان با اهدا بروشور و هدایایی از هر جوان و کنشگر دعوت به عمل آورد مبنی بر اینکه به صورت خودجوش در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد خود را یک شهروند مسئول بدانند.

سپه‌وند تشریح کرد: مضرات اعتیاد و سایر آسیبهای اجتماعی ناشی از آن بر کسی پوشیده نیست و خطر جدی در بیخ گوش جوانان، نوجوانان، زن، مرد و همه اقشار جامعه است. از طرفی مبارزه با آن عزم و همتی راسخ و نگاهی نو می طلبد زیرا دولت و دستگاه‌های متولی به تنهایی نمی‌توانند این پدیده شوم را مهار کنند. از این رو امید است این دعوت عمومی تلنگری باشد برای افرایش مسئولیت اجتماع افراد تا انشالله شاهد به حداقل رسیدن اعتیاد، خشونت،کودک آزاری، طلاق و سایر آسیبهای اجتماعی در جامعه باشیم.

وی در ادامه از همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان تقدیر و تشکر کرد و تاکید کرد: به جهت مبارزه جدی با مواد مخدر و کنترل آسیب‌های اجتماعی ضرورت دارد کلیه دستگاه‌های اجرایی استان همکاری صادقانه و مستمری با این شورا و سمن‌های تابع این نهاد داشته باشند و از ارائه آمار کذب خودداری کنند.

              

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید