گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۳۹ :: ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
کاووش شهر قدیم خرم‌آباد در نوروز ۱۴۰۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان از اجرای عملیات کاووش شهر قدیمی خرم‌آباد در نوروز پیش‌رو خبر داد.

به‌گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عطا حسن‌پور امروز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ در همایش ملی گردشگری که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در نوروز ۱۴۰۲ شهر قدیم خرم‌آباد در حریم مناره آجری شهر کاووش خواهد شد و گردشگران و مسافران نوروزی می‌توانند از روند کاووش‌های وضعیت شهر بازدید کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در سطح کشور چند میز تخصصی گردشگری تعریف شده است که استان لرستان میز تخصصی گردشگری کشاورزی را در اختیار دارد و بر همین اساس همایش ملی کشاورزی در استان لرستان برگزار شد همچنین در کنار میز ملی تخصصی کشاورزی بحث ژئوتوریسم اکوتوریسم و‌ گردشگری خوراک جز برنامه‌های لرستان در حوزه گردشگری است.

او ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۲ تلاش می‌کنیم با روش نوین اطلاع‌رسانی، جاذبه‌های گردشگری لرستان معرفی کنیم که در همین راستا امسال برای نخستین بار اپلیکیشن لرستان سفر رونمایی و راه‌اندازی شد و به موجب این برنامه هر گردشگر با ورود به لرستان پیامک خوش آمدگویی و لینک نصب اپلیکشین را دریافت می‌کنند.

حسن‌پور در پایان عنوان کرد: اپلیکیشن لرستان سفر حاوی لیست تمام نقاط گردشگری به انضمام لیست تمام مراکز اقامتی و هتل‌های استان است و بدین ترتیب در کمترین زمان مسافران نوروزی جهت‌دهی، راهنمایی و خدمات‌رسانی خواهند شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید