گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱:۲۹ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
کسب رتبه برتر شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در هفدهمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت

هفدهمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت معدن و تجارت با معرفی و قدردانی از برترین های این حوزه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از انتخاب شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان شرکت شهرکهای صنعتی برتر خبر داد.

بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در حاشیه این جشنواره گفت : در مراسمی که بمناسبت تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره پژوهش وفناوری صنعت، معدن و تجارت برگزار شد از ۷۹ منتخب در زمینه آموزش و پژوهشو فناوری در حوزه های مختلف صنعتی ، معدنی و تجاری قدردانی شد که در بخش شرکت شهرکهای صنعتی برتر شرکت شهرکهای صنعتی لرستان به همراه شرکت شهرکهای صنعتی استانهای اصفهان و آذربایجان شرقی عنوان برتر را کسب نمودند .

رازانی اعلام کرد : این جشنواره با حضور مقامات عالی رتبه کشور و همچنین سرمایه گذاران و صنعتگران و نمایندگانی از برخی کشورهای خارجی برگزار شد در سالن همایش وزارت صنعت معدن و تجارت ایران برگزار گردید .

وی همچنین اعلام کرد : دراین جشنواره در از برترینهای بخش های طرح پژوهشی صنعتی و معدنی ،شهرکهای صنعتی استانی برتر ، مراکز پژوهشی برتر ، مجریان طرح ها ، محصولات برتر تحقیق و توسعه ، شرکت های برتر صنایع پیشرفته تقدیر شد .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید