گروه: برگزیده
تاریخ: ۸:۳۷ :: ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
کسب رتبه نخست شرکت آب منطقه ای لرستان در اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی

شرکت آب منطقه ای لرستان موفق به کسب رتبه نخست کشوری در اجرای طرح داناب و گسترش سواد آبی شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان در این باره گفت : بر اساس ارزیابی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، شرکت آب منطقه ای لرستان توانست با اجرای موفق طرح دانش آموزی داناب و گسترش سواد آبی حائز رتبه برتردر کشورشود.

داریوش حسن نژاد ضمن تقدیر از روابط عمومی و مشاور طرح در اجرای موفق گسترش سواد آبی و داناب اظهار داشت: فرهنگ سازی و آموزش دانش آموزان در حفاظت از منابع آبی، یک راهکار مهم و اثرگذار در ترویج مصرف صحیح و بهینه از منابع آبی در حفظ این میراث ارزشمند برای آیندگان بوده و می تواند نگرش نسلهای امروز و فردا را نسبت به آب تغییر دهد .

وی افزود: طرح دانش آموزی نجات آب و ثمره آن گسترش سواد آبی یکی از مؤلفه های کلیدی در نیل به سوی مدیریت پایدار منابع آبی است و خوشبختانه در بخش آب کشور، این مهم، در طول بیش از یک دهه اخیر ، بصورت خلاقانه و نظامند در دستور کار شرکتها قرار گرفته است .

حسن نژاد تصریح کرد: هدف غایی برنامه های طرح داناب و گسترش سواد آبی، دانش افزایی، ایجاد حساسیت و یادگیری رفتار صحیح مناسب در جامعه مخاطب دانش آموزی و انتقال آن به خانواده و جامعه به منظور اصلاح مصرف و بازگرداندن تعادل به منابع آبی است که می تواند به مشارکت عمومی در مدیریت و بهره وری بهینه از منابع آبی منتهی گردد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید