گروه: برگزیده
تاریخ: ۱۰:۱۵ :: ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
کشف مزرعه بیت کوئین قاچاق در بروجرد

فرمانده انتظامي استان از شناسایی مزرعه بیت کوئین و کشف 24 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال درشهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سرداریحیی الهی اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، ماموران آگاهی “بروجرد” با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را دردستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق در یکی از کارگاه های های اطراف شهر “بروجرد” اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که به صورت قاچاق و غیرقانونی راه اندازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان لرستان با بیان این که ارزش دستگاه های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک نفردستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی از اولویت کاری پلیس است و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرمجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید