مبارزه بی امان و جدی پلیس با مواد مخدر؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۴۱ :: ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
کشف ۵۳۱ کیلوگرم تریاک در الیگودرز

فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون کشنده و کشف 531 کیلو گرم تریاک در ایست و بازرسی "خمه" شهرستان الیگودرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پي اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی حمل مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه کامیون کشنده به سمت شهرستان الیگودرز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیب های ویژه درمحورهای مواصلاتی الیگودرز مستقر و کامیون مذکور را که از استان های شرقی کشور به مقصد استان های غربی بارگیری شده بود در ورودی ایست و بازرسی “خمه” شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت: در بازرسي از کامیون کشنده مقدار ۵۳۱ کیلو گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه در ابتدای سال تا کنون ۸۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شده است، تصریح کرد: در این مدت ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشف مواد مخدر داشته ایم.

سردارالهی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان و جدی با مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید