در اولین روز از دهه فجر صورت گرفت:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۱۷ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کلنگ زنی مرکز بیماران روانی آرامش  با حضور مدیرکل بهزیستی لرستان

در استان لرستان حدود 5500 بیمار اعصاب و روان با طیف وسیعی از اختلالات خلقی، عاطفی و شناختی وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همزمان با ساعت ورود امام خمینی (ره) به میهن در اولین روز از دهه مبارک فجر، کلنگ مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه روزی بیماران روانی مزمن آرامش با حضور مدیرکل بهزیستی لرستان، فرماندار، رئیس بهزیستی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان الیگودرز به زمین زده شد.

فاطمه زهرا توکلی مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: در استان لرستان حدود ۵۵۰۰ بیمار اعصاب و روان با طیف وسیعی از اختلالات خلقی، عاطفی و شناختی وجود دارد.

وی افزود: این مرکز با ۱۵۰۰ متر زیر بنا و با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر در سطح استان و اشتغالزایی ۳۰ نفر توسط دکتر حجت اله گودرزی از خیرین شهرستان الیگودرز ساخته می شود.

توکلی با اشاره به وجود ۸ مرکز توان‌بخشی بیماران روانی در استان گفت: از این تعداد ۴ مرکز شبانه روزی، ۲ مرکز روزانه و ۲ مرکز ویزیت در منزل به این بیماران خدمات ارائه می دهند.

توکلی با حضور در مرکز نگهداری شبانه روزی دختران بالای ۱۴ سال طاها و دیدار با هیئت مدیره و پرسنل گفت: برنامه های آموزشی و مهارتی و مشاوره هایی که در اینگونه مراکز انجام می گیرد، کمک می کند که توانخواهان از روحیه بالایی برخوردار باشند.

پس از آن توکلی از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست ۷ تا ۱۲ سال مهر صالحین و مددجویان امداد بگیر تحت پوشش سازمان بازدید به عمل آورد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید