مدیرکل بازرسی لرستان:
تاریخ: ۱۴:۵۱ :: ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
۱۵ کارمند متخلف به هیات تخلف اداری معرفی شدند/  مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۶ شکایات و گزارشات خود را مطرح کنند

مدیرکل بازرسی لرستان خبر داد: ۱۵ کارمند متخلف در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سال‌جاری به هیأت تخلف اداری لرستان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سعید رازانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اینکه دستگاه های اجرایی و بانک ها و تعداد ادارات زیادی در حوزه کاری سازمان بازرسی کل کشور هستند و حجم کار گسترده بوده و تعداد پرسنل ما محدود است و ابتدای هر سال طبق برنامه زمانبندی مشخص از دستگاه های اجرایی بازرسی برنامه ای به عمل می آوریم.

وی ادامه داد: همکاران ما حدود یک ماه در دستگاه های اجرایی مستقر شده و حوا موضوعات معین شروع به بازرسی می کنند، همچنین بازرسی های موردی را نیز داریم که به صورت مداوم در دستور کار قرار دارد.

بازرس کل استان لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انجام بازرسی های سرزده از دستگاه های خدمات رسان، افزود: این امر نیز به صورت مستمر در دستور کار قرار داشته و از ادارات پر مخاطب و خدمات رسان انجام می شود.

رازانی عنوان کرد: بر اساس تاکید ریاست کل بازرسی کشور بازرسی الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته البته این امر نیازمند به زیرساخت های همچون سامانه های الکترونیکی است.

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: ۱۵ کارمند متخلف در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سال‌جاری به هیأت تخلف اداری لرستان معرفی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به راه های ارتباطی این سازمان داشت و افزود: مردم می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۳۶ و همچنین سایت این سازمان موارد، شکایات، موضوعات و گزارشات خود را با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت به این موارد رسیدگی شود.

مدیرکل بازرسی لرستان بیان کرد: تلاش کردیم نواقص آزادراه خرم آباد- بروجرد- اراک را برطرف کنیم، کار لکه گیری، خط کشی و سایر موارد تا حدود زیادی انجام شده، نصب کنترل سرعت در حال پیگیری هستند و موضوع آنتن دهی آزادراه نیز در دستور کار قرار دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید