گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۱۲ :: ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
۵۰۰ کارگر نساجی بروجرد از ابتدای سال اخراج‌ شده‌اند

۵۰۰ کارگر نساجی بروجرد از ابتدای سال اخراج‌ شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، به نقل از فارس، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه شورای قضائی لرستان که در فرمانداری برگزار شد، افزود: حسابرسی نساجی بروجرد در دستور کار بازرسی کل لرستان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از ۵۰۰ کارگر نساجی اخراج شده است.

فرماندار بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد ۶۱۰ کارخانه با حدود ۱۶ هزار کارگر فعالیت دارند، در دولت سیزدهم تاکنون هیچ کارخانه و کارگاهی تعطیل نشده است، ۲۳ کارخانه نیز با همکاری قرارگاه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته است.

مرادی با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در شهرستان بروجرد افزود: ۲ مرکز مشاوره برای کاهش آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: در گذشته بروجرد رتبه اول تصادفات جاده‌ای با ۴۶ کشته در لرستان را داشتیم ولی امسال با اقدامات راهداری و دیگر اقدامات ۶۰ درصد کاهش تصادفات را شاهد هستیم.

فرماندار بروجرد گفت: با همکاری شهرداری و دادگستری و نیروی انتظامی اولین شهرستان لرستان بودیم که چهار کیلومتر ساخت و ساز‌های غیر مجاز را در یکی از مناطق گردشگری بروجرد تخریب شد.

مرادی افزود: ستاد تنظیم بازار در ۹ ماهه امسال سه هزار بازرسی از اصناف و کارخانجات انجام داده و تعزیرات حکومتی بروجرد جرائم سنگینی برای متخلفان در نظر گرفته است.

وی اظهار داشت: بازرسی استان با مدیرانی که دغدغه خدمت به مردم را ندارند برخورد قاطع شود، امیدواریم شواری قضایی در هر فصل یکبار در شهرستان بروجرد برگزار شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید