مسئول کمیته استعداد یابی فدارسیون دوو میدانی:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۴۳ :: ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
۷۰ مربی پایه در سراسر کشور شناسایی شدند/ “تیم۱۰۰” یکی از تخصصی‌ترین طرح‌های فدراسیون است

مسئول کمیته استعداد یابی فدارسیون دوو میدانی جمهوری اسلامی ایران در نشست با خبرنگاران لرستان تاکید کرد: ورزش دوو میدانی مانند درخت پسته است دیر بار می‌دهد اما بارش بسیار بارزش است لذا موفقیت ورزشکاران این ورزش زحمات و مدت طولانی‌ می‌طلبد و از طرفی استان لرستان مستعد قهرمانی در این رشته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، عصر امروز نشست خبری کمیته استعداد یابی فدراسیون دوو میدانی جمهوری اسلامی ایران با شماری از صحاب رسانه استان لرستان برگزار شد.

سیاوش سپهوند در ادامه از حضور موثر مربیان و ورزشکاران لرستانی در اردوهای بین‌المللی تیم ملی دوومیدانی طی سالهای اخیر خبر داد و گفت: دو مدرس خارجی جهت آموزش مربیان پایه به استان لرستان سفر خواهند کرد.

سپهوند با اشاره به اینکه کشور را به ۶ منطقه تقسیم کردیم و مسابقات در هر منطقه برگزار و نفرات منتخب شناسایی شدند، تشریح کرد: با تلاش‌های اخیر این  کمیته ۷۰ مربی پایه در سراسر کشور شناسایی شده‌اند که از بهترین مربیان کشور هستند و بر اساس شایسته سالاری انتخاب شده اند.

وی افزود: آیتم انتخاب افراد از طریق برگزاری مسابقات در سطح کشور است  و انتخاب افراد در بین برترین افراد مسابقات صورت می‌گیرد.

سیاوش سپهوند در ادامه با اشاره به لزوم استعدادیابی نوجوانان در این رشته بویژه نقاط محروم استان خبر داد: مهمترین پایگاه استعدادیابی، مدارس هستند و در این راستا ۶ مدرسه دوومیدانی فعال در سطح لرستان داریم.

مسئول کمیته‌ استعداد یابی فدارسیون دوو میدانی جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: “تیم۱۰۰”یکی از تخصصی‌ترین طرح‌های فدراسیون است و یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما و تخصصی‌ترین طرح فدراسیون است که در ایام کرونا برنامه‌های خود در این حوزه را آغاز کردیم و همچنان ادامه دارد و انشالله نتایج خوبی هم حاصل خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید