مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان خبر داد:
تاریخ: ۲۱:۰۰ :: ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
شیوع کرونای انگلیسی در استانهای همجوار/ مردم بشدت در رعایت پروتکلهای بهداشتی کوشا باشند

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد: متاسفانه ویروس جهش یافته جدید موسوم به کرونای انگلیسی در برخی از استان های کشور به ویژه استان همجوار ( استان خوزستان ) به طور روز افزونی در حال شیوع و گسترش می باشد به نحوی که ظرف چند روز، وضعیت آن استان از آبی و زرد به رنگ قرمز و حالت هشدار تغییر یافته است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی سیف خطاب به همشهریان توصیه هایی ابراز کرد: با عنایت به قدرت سرایت و میزان کشندگی بالای ویروس جدید و از طرفی امکان (بسیار زیاد) انتقال بیماری از سمت استان خوزستان، لازم است هم استانی های گرامی جهت جلوگیری از ابتلای خود و اطرافیان شان به این ویروس موارد ذیل را با جدیت مورد توجه و عنایت قرار دهند:

۱-با توجه به نزدیکی به ایام پایان سال تا حد ممکن از حضور و تردد در معابر و مکانهای عمومی و همچنین شرکت در اجتماعات( شادی و عزا ) و دورهمی ها جداً خودداری فرمایند.

۲-جهت حفظ سلامت خود و دیگران حتی الامکان همزمان از دو ماسک استفاده نمایید.

۳-از آنجایی که ویروس جدید بیشتر نوجوانان و جوانان را درگیر می کند لازم است این موضوع توسط شما عزیزان ( جهت جلوگیری از ابتلای فرزندان ) مورد توجه ویژه قرار گیرد.

۴-تا حد امکان از سفر های غیر ضروری اجتناب گردد.

۵-به جهت حفظ سلامت و جلوگیری از ابتلای عزیزان، اجرای کلیه پروتکل های بهداشتی با جدیت بیشتر، مورد تاکید است که انتظار می رود این مهم توسط همکاران گرامی رعایت شده و به دیگران و اعضای خانواده یادآوری شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید