گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۲۶ :: ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
اجرای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض بین بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در دیدار با امام جمعه خرم آباد گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اقدامات ارزشمند سازمان برای استقرار عدالت اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اقدامات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی برای اجرای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض بین بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی با سایر صندوقها بود که با پیگیری های مدیرعامل سازمان و با حمایت و همکاری مجلس و دولت صورت گرفت.

منوچهر گودرزی مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به طرح ها و برنامه های نوین سازمان برای ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه هدف خود به اجرای طرح ۳۰۷۰ اشاره کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته با اجرای طرح ۳۰۷۰ (خدمات غیرحضوری ) ۳۰ نوع از خدمات خود را غیرحضوری و الکترونیکی نموده که با اجرای این طرح، سالانه ۷۰ میلیون مراجعه بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان تحت پوشش کاهش می یابد.

دکتر بهاروند مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان نیز در این دیدار با بیان اینکه در سال گذشته قریب به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای خرید و تهیه تجهیزات پزشکی سرمایه ای هزینه شده است. گفت: از اقدامات خوب سازمان اجرای تفاهمنامه با وزارت بهداشت برای تخصیص پزشک متخصص به مراکز درمانی( ملکی ) سازمان و همچنین درمان رایگان بیمه شدگان و مستمری بگیران در مراکز طرف قرارداد تحت پوشش در مناطق فاقد بیمارستان ملکی است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید