گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۰۳ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
کارخانه فولاد ازنا زمینه اشتغال ۱۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه فولاد ازنا خبر داد: با توجه به اینکه این طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری است و بر اساس دستور مقام قوه قضائیه برای رسیدگی به مسائل حقوقی، مالی و فنی، جلسه‌ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بهمن جعفری ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد این شهرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متعاقب بازدید جلسه‌ای در راستای پیگیری مسائل و مشکلات این واحد تولیدی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری است و بر اساس دستور مقام قوه قضائیه برای رسیدگی به مسائل حقوقی، مالی و فنی، این جلسه برگزار شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به برخی مشکلات فولاد ازنا از جمله مسدودی حساب و همچنین تمدید دوران مشارکت، افزود: با توجه به اینکه خط نورد کارخانه در اولویت است، از طرفی برخی مشکلات زیرساختی نیز در این واحد تولیدی وجود دارد، بنابراین برای تخصیص زیرساخت‌هایی چون آب و برق پیگیری‌های صورت گرفت.

جعفری بیان داشت: در نهایت از سیستم قضائی انتظار می‌رود با رفع مشکلات حقوقی، کمک کنند این واحد هر چه سریع‌تر به چرخه تولید بازگردد.

وی با بیان اینکه کارخانه فولاد ازنا زمینه اشتغال ۱۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند، گفت: بخشی از تختال‌های مورد نیاز این مجموعه به صورت خام‌فروشی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود.

مدیرکل صمت لرستان ادامه داد: با اجرای این طرح ضمن اشتغال‌زایی و تامین نیاز داخل، بحث ارزآوری را خواهیم داشت.

جعفری تصریح کرد: امید می‌رود با تحقق مصوبه سفر دولت و همچنین پیگیری دستگاه قضائی، نمایندگان و مدیریت ارشد استان، این مجموعه تکمیل و راه‌اندازی شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید