گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۹:۲۶ :: ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
برگزاری اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان/ مجاهدت زنان باعث می‌شود فرهنگ جهاد و شهادت نهادینه شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: با گذشت ۳۵ سال از جنگ تحمیلی که با حمایت دو قطب قدرتمند کمونیسم و لیبرالیسم علیه ایران اسلامی شروع شد با ثمره خون شهدا و مقاومت در مقابل ظلم امروز در کمال امنیت اینجا جمع‌ شده‌ایم تا این رشادت‌ها و ایثارها را گرامی بداریم.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، سردار مرتضی کشکولی امروز ۲۴ مهرماه در مراسم اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان با عنوان انیس‌ شاهدان که در سالن اجلاس دهکده مقاومت حمزه‌سیدالشهدا(ع) خرم‌آباد برگزار شد، گفت : امروز ایران با بیش از ۲۶۰ هزار شهید و خسارات فراوان ناشی از جنگ در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است که این مرهون تفکرات جهادی است.

وی اضافه کرد: حال امروز دشمنان قلدر آن روزگار دیدنی است؛ صدام به زباله‌دان تاریخ پیوست و امروز عراق در برابر نظام سلطه ایستاده است و کمونیست از هم پاشید.

کشکولی بیان کرد: روسیه امروز در برابر آمریکا در حال کارزار است و به گونه‌ای شده که استکبار هم‌اکنون در حل مشکلات خود درمانده‌ است.

وی تصریح کرد: امروز ایران با بیش از ۲۶۰ هزار شهید و خسارات فراوان ناشی از جنگ در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است که این مرهون تفکرات جهادی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اضافه کرد: دشمنان بدانند هرچه قدر افراد ما شهید شوند ما قویتر می‌شویم و موازنه قدرت به سرعت به نفع ما تمام می‌شود و به زودی شاهد شکست و فرار رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

کشکولی خاطرنشان کرد: مجاهدت زنان باعث می‌شود فرهنگ جهاد و شهادت نهادینه و تعمیق شده و زنان در این راستا گوی سبقت را می‌ربایند.

/ انتهای پیام

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید