هلال احمر لرستان در زلزله کرمانشاه رکورد بسیار خوبی به ثبت رساند
تاریخ: ۱۸:۰۰ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
برگزاری آیین روز جهانی داوطلب در لرستان

ویژه برنامه گرامیداشت روز جهانی داوطلب امروز با حضور پررنگ داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان و مسئولین استانی در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این همایش که در سالن همایشات جمعیت هلال احمر لرستان برگزار شد؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان همواره توانسته اند با خدمت رسانی خود یاریگر افراد نیازمند و کم بضاعت باشند.

وی افزود: حقیقتاً افرادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که با او وقف وقت و زندگی شخصی خود به دنبال کاهش درد و رنج همنوعان خود هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: اجرای طرح های بزرگ ضیافت، توزیع بسته های حمایتی و درمانی از افراد کم بضاعت بسیاری از برنامه های گسترده دیگر تنها گوشه بسیار کوچکی از خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان است.

رضایی گریزی به خدمات جمعیت هلال احمر لرستان در حوادث کشوری نیز زد و اظهار کرد: جمعیت هلال احمر لرستان در زلزله کرمانشاه رکورد بسیار خوبی از خود به ثبت رساند و توانست به عنوان نخستین تیم پیشرو کار امدادرسانی را آغاز کند و هم پای با جمعیت هلال احمر مردم لرستان غریب ۳۸۰ تریلر محموله کمک‌های امدادی را به این استان زلزله زده ارسال کردند.

وی افزود: ۱۸میلیارد تومان کمک نقدی نیز که از سوی مردم جمع آوری شد به مناطق زلزله‌زده ارسال شد که طبق ارزیابی‌های صورت گرفته لرستان در بحث کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در جایگاه هشتم کشور قرار گرفت.

وی گفت: یکی از اقداماتی که ما در نظر داریم برگزار کنیم اجرای طرح فراخوان بانک امانات تجهیزات پزشکی است که برای نخستین بار در استان راه اندازی می شود که در این طرح بسیاری از خانواده‌ها که تجهیزات پزشکی بدون استفاده از جمله ویلچر و دستگاه‌های فشارسنج که در منزل دارند می توانند در اختیار نیازمندان قرار دهند.

در این همایش که با حضور داوطلبان از شعب جمعیت هلال احمر لرستان برگزار شد از پزشکان داوطلبان مدیران و شخصیت هایی که همکاری بسیار خوبی با جمعیت هلال احمر لرستان دارند و با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید