گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۱۴ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بازدید مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از بازدید نماینده مردم بروجرد فرماندار بروجرد و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از شهرک صنعتی شماره 2 بروجرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: به منظور واگذاری شهرک صنعتی بروجرد ۲ به سرمایه گذاران و بررسی وضعیت زیرساخت شهرک صنعتی بروجرد ۲ ، بازدید میدانی با حضور گودرزی نماینده مردم بروجرد و رحیمی فرماندار شهرستان بروجرد صورت گرفت.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي لرستان افزود: این شهرک با مساحت ۶۰ هکتار دارای امکانات از قبیل آب، برق، تلفن، فیبر نوری می باشد که آماده واگذاری به بخش خصوصی و سرمایه گذار است.

وی ادامه داد: این شهرک در حوزه زیرساختی نیاز به تکمیل داشته و مسائل زون بندی در آن رعایت خواهد شد که امکان استقرار همه رشته‌های صنعتی در آن میسر شود.

گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان داشت : اگر بتوانیم زنجیره تولید را در استان ایجاد و مدیریت کنیم، قطع به یقین تحول بسیار جدی در مورد اقتصاد لرستان خواهیم داشت.

گودرزی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی بروجرد ۲ در ابتدا در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار کار خود را آغاز کرده افزود: در حال حاضر این منطقه با رعایت زون بندی و شرایط هم‌جواری با استان همدان ، شهرستان نورآباد و بروجرد ، به عنوان یک منطقه عمومی برای استقرار همه واحدهای صنعتی تبدیل شده است که با همت شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان توسعه این شهرک نیز در برنامه آتی قرار خواهد گرفت.

رازانی در پایان در جریان بازدید از شهرک صنعتی بروجرد ۲ افزود: سیاست دولت در شرکت شهرک های صنعتی مبتنی بر ایجاد توازن و عدالت در توسعه صنعتی است و این شهرک با توجه به موقعیت خوب از لحاظ مکانی و زیرساخت مناسبی که ایجاد شده بستری برای استقرار واحدهای صنعتی است .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید