گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۰:۳۶ :: ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
احداث شهرک صنعتی نورآباد، در دستور کار است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در بازدید از ناحیه صنعتی علیمیرزایی شهرستان دلفان، گفت: زلزله روز گذشته، خسارتی به واحدهای صنعتی این مجموعه وارد نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بختیار رازانی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی علیمیرزایی شهرستان دلفان، گفت: خوشبختانه زلزله ۵٫۱ ریشتری روز گذشته لرستان، خسارتی به واحدهای صنعتی این مجموعه وارد نکرده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، تصریح کرد: با توجه به اینکه کانون زمین لرزه روز گذشته لرستان، شهر فیروزآباد و در فاصله کمی از ناحیه صنعتی علیمیرزایی بود، لکن ورود خسارت به زیرساخت‌ها و سازه واحدهای صنعتی این مجموعه دور از ذهن نبود، لذا بلافاصله مسوول HSEE و یک تیم ارزیاب شرکت شهرکهای صنعتی استان به این ناحیه اعزام شد.

وی، ادامه داد: خوشبختانه در برآوردهای صورت گرفته کارشناسان، مشخص شد که هیچ خسارتی به تاسیسات زیرساختی و سازه واحدهای ناحیه صنعتی علیمیرزایی شهرستان دلفان وارد نشده است.

خسارتی به شهرکها و نواحی صنعتی لرستان وارد نشده است

رازانی، افزود: همچنین با توجه به شدت زمین لرزه روز گذشته، برآورد خسارات وارده احتمالی به سایرشهرکها و نواحی صنعتی لرستان نیز در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه، گزارشات واصله، از عدم ورود خسارت به شهرکها و نواحی صنعتی سطح استان حکایت داشت.

احداث شهرک صنعتی نورآباد، در دستور کار است

او، تشریح کرد: اگرچه ناحیه صنعتی علیمیرزایی، تنها ناحیه صنعتی فعال شهرستان دلفان است اما، با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، خوشبختانه پس از گذشت ۱۴ سال از مصوبه هیات محترم دولت مبنی بر احداث شهرک صنعتی نورآباد «دلفان»، ۶۰ هکتار از اراضی مورد نیاز این مجموعه در منطقه سراب غضنفر تملک شده و پروژه در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، گفت: در حال حاضر، عملیات خاکی شهرک صنعتی نورآباد در دست اقدام است، برق‌رسانی تا محل شهرک صورت گرفته، و مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی تامین آب این مجموعه نیز در سال جاری ایجاد خواهد شد. لذا امیدواریم با تکمیل زیرساخت‌های لازم، در آینده نزدیک، شاهد استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح این شهرک باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید