گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۹ :: ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
زیرسازی معابر شهرک صنعتی الشتر در حال انجام است

بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: زیرسازی معابر شهرک صنعتی الشتر آغاز شده و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان که از شهرک صنعتی الشتر دیدن می‌کرد، افزود: نگاه ما به شهرکها و نواحی صنعتی استان، نگاه توسعه‌ای است، لذا از ظرفیت‌های موجود، بیشترین بهره‌برداری صورت خواهد گرفت.

وی، تاکید کرد: سال ۹۹ به فرموده مقام معظم رهبری، سال جهش تولید است، علی ایحال با توجه به اینکه صنایع کوچک و متوسط، بخش قابل توجهی از تولیدات کشور را برعهده دارند، امیدواریم که با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم، زمینه فعالیت صنعتگران و فعالان حوزه اقتصادی استان لرستان در شهرکها و نواحی صنعتی تحت مدیریت را بیش از پیش فراهم آوریم.

رازانی، ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا در لرستان، خوشبختانه واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان نقش بسزایی در مقابله با این ویروس منحوس داشتند، که امیدواریم این عمل به وظیفه، رضایت خاطر عموم مردم شریف لرستان را فراهم کرده باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، گفت: آسفالت معابر شهرک صنعتی الشتر «سلسله» موضوعی است که موجبات توسعه این مجموعه را به‌دنبال خواهد داشت، لذا به پیمانکار پروژه تاکید شده تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، این پروژه را بر اساس مفاد قرارداد، به اتمام برساند.

گفتنی است شهرک صنعتی الشتر از زیرمجموعه‌های شرکت شهرکهای صنعتی لرستان است، که در شمال این استان واقع شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید