گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۹:۱۶ :: ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
برگزاری انتخابات اعضاء هیات مدیره کلینیک کسب و کار  لرستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری انتخابات اعضاء هیات مدیره کلینیک کسب و کار لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری انتخابات اعضاء هیات مدیره کلینیک کسب و کار لرستان خبر داد.

بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت : این انتخابات با حضور ۲۹ تن از اعضای شورای راهبردی و نمایندگان شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان صمت لرستان در محل سالن همایش آن سازمان برگزار گردید .

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي لرستان افزود: پس از بررسی شرایط کاندیداها ۷ نفر از اعضاء واجد شرایط کاندیدایی بودند و رای گیری صورت گرفت که ۵ نفر اصلی از این تعداد انتخاب و ۲ نفر نیز به عنوان عضو علی البدل معرفی گردیدند .

وی گفت : تشکیل تیم های توانمندساز در قالب کلینیک های کسب و کار از راهکارهای رفع معضلات واحدها و طرح های تولیدی استان است.

وی ادامه داد: این کلینیک‌ها نخستین بار است که یک متولی ملی دارد و این مدل، امروز برای همه مراکز استانها تشریح شده است و به زودی در همه¬ کشور اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این کلینیک ها تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ مراجعه صاحبان کسب و کار به مشاوران و متخصصان برای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی عارضه یابی، آسیب شناسی و ارائه راه حل مناسب جهت رفع مشکل آنها بخشی از وظایف این کلینیک ها است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید