گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۷:۳۲ :: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
انتصاب بانوی توانمند بعنوان مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان لرستان

طی حکمی از طرف دکتر زمانی ریاست دانشگاه پیام نور سرکار خانم دکتر کبری مرادی بعنوان مدیر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور لرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته،در جلسه ای که با حضور دکتر یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان و مدیران ستادی و پرسنل دانشگاه پیام نور برگزار شد، حکم سرکار خانم دکتر کبری مرادی از سوی ریاست دانشگاه به وی اهدا شد.

دکتر یوسفوند ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق نظارت، کیفیت و ارزیابی این دانشگاه اظهار داشت: نگاه دانشگاه به حضور بانوان در پست های مدیریتی یک نگاه مثبت است چرا که بانوان عنصر اصلی در توسعه و رشد جامعه می باشند و هر زمانی که به زنان اعتماد شده خوش درخشیده اند.

رئیس دانشگاه پیام نورلرستان ضمن تبریک واظهار خرسندی از انتخاب خانم دکتر مرادی ادامه داد: کار نظارت و ارزیابی بسیار متنوع بوده و تمام حوزه های اداری، فرهنگی، مالی و آموزشی را در بر می گیرد که با توجه به توانمندی خانم دکتر مرادی وسوابق کاری ایشان در این عرصه هم مثل دیگر زمینه ها موفق خواهند بود و در بهبود روند دانشگاه تمام تلاش خود را خواهند نمود .

یوسفوند ابراز داشت: سهم مدیریتی بانوان در دانشگاه پیام نور لرستان در پست های استانی به ۶۰ درصد رسیده که این برای اولین بار است که در یک نهاد اداری بیشترین سهم را به زنان اختصاص داده شده و آرزوی موفقیت و سربلندی ایشان در این عرصه را دارم.

در پایان مراسم از زحمات مظفری مدیر سابق نظارت و ارزیابی قدردانی به عمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید