تاریخ: ۲۳:۳۷ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
آغاز توزیع اقلام ویژه ماه محرم و صفر / قیمت و میزان کالاهای تخصیصی به هیئات مذهبی

محمدرضا صفی خانی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: با توجه به هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی اقلام اساسی برای مصارف هیات های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد در ماه‌های محرم و صفر با ارائه معرفینامه توسط شورای هیاتهای مذهبی استان و شهرستانها توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمدرضا صفی خانی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: با توجه به هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی اقلام اساسی برای مصارف هیات های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد در ماه‌های محرم و صفر با ارائه معرفینامه توسط شورای هیاتهای مذهبی استان و شهرستانها توزیع خواهد شد.

وی در خصوص قیمت توزیع این اقلام و میزان کالای تخصیصی به هیاتهای مذهبی سراسر استان گفت: در مرحله اول ۶۸۹ تن روغن نباتی با قیمت۱۵ درصد زیر قیمت بازار ،۶۷۹ تن برنج با قیمت هر کیلو ۶۵۰۰ تومان، ۳۴۵ تن شکر به قیمت ۳۲۵۰ تومان، ۱۱۵ تن مرغ ، ۲۳۰ تن گوشت منجمد، ۲۳ تن چای در انواع مختلف به این منظور تخصیص داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به طرح نظارت برتوزیع و نحوه مصرف این اقلام افزود : یک برنامه نظارتی ویژه طراحی شده است ، که التهابی در بازار نداشته باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید