گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۶:۱۹ :: ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
اجرای طرح آموزش ایمنی راکبان موتورسیکلت در بروجرد

طرح آموزش ایمنی کاربران آسیب پذیر ویژه راکبان موتورسیکلت در شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این برنامه که با حضور رئیس و کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک و رییس و معاون حمل و نقل شهرستان بروجرد با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در محل روستای دهکرد و محوطه اداره شهرستان بروجرد برگزار شد، ضمن آموزش نکات ایمنی به راکبان موتورسیکلت حاضر در مراسم، اقلام ایمنی شامل: کلاه ایمنی، بادگیر ویژه موتورسواران و برچسب چهارتکه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت توزیع گردید.

ادامه اجرای این طرح در شهرستان ازنا برگزار خواهد شد.

همچنین طرح توزیع و تحویل اقلام مورد نیاز جهت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی در ایام خاص نیز از دیگر طرح هایی بود که به همت اداره ایمنی و ترافیک و شهرستان بروجرد در این شهرستان برگزار شد.

در قالب این طرح هم اقلام مورد نیاز گشت های کنترل و نظارت بر تردد ناوگان عمومی در ایام خاص سال تحویل تیم های گشت دروازه ای اداره شهرستان بروجرد گردید.

ادامه اجرای این طرح در سایر شهرستان های استان در دستور کار اداره ایمنی و ترافیک قرار دارد.

لازم به ذکر است، باتوجه به لزوم رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان امسال در اقدامی نوآورانه به تقسیم سهمیه هر شهرستان و توزیع اقلام در چندین مرحله و هر مرحله نهایتا ۱۵ مورد در بازه های زمانی جداگانه درطول سال پرداخته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید