گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۳۴ :: ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اجرای طرح کاروان سلامت جمعیت هلال احمر در الشتر

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با هدف کمک به ارتقاء سطح سلامت مناطق کمتر برخوردار و با رویکرد درمانی ،حمایتی ، فرهنگی و آموزشی در شهرستان الشتر اجرا شد. صارم رضایی در حاشیه این برنامه با قدردانی از زحمات صورت گرفته جمعیت هلال احمر استان قم در منطقه بسطام الشتر اظهار داشت : این […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با هدف کمک به ارتقاء سطح سلامت مناطق کمتر برخوردار و با رویکرد درمانی ،حمایتی ، فرهنگی و آموزشی در شهرستان الشتر اجرا شد.

صارم رضایی در حاشیه این برنامه با قدردانی از زحمات صورت گرفته جمعیت هلال احمر استان قم در منطقه بسطام الشتر اظهار داشت : این کاروان شامل پزشک عمومی، پزشک متخصص، روانپزشک، پرستار،ماما ، کارشناس بهداشت ، امدادگران و نجاتگران هلال احمر است .   

رضایی افزود : ویزیت رایگان ، بررسی سلامت دانش آموزان ، توزیع بسته های فرهنگی ، حمایتی و مواد غذایی از جمله محورهای فعالیت این کاروان سلامت است .

وی تصریح کرد : کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق سیل زده استان ، روستاها ی محروم وایجاد مشارکت موثرداوطلبان جمعیت هلال احمر در امداد رسانی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است  .

رضایی در پایان خاطرنشان کرد؛در اجرای این طرح به بیش از ۱۲۰۰ نفر از اهالی روستای سراب چنار بخش و حومه بسطام شهرستان الشتر خدمات رایگان درمانی و فرهنگی ارائه شد .
وی در ادامه گفت تاکنون کاروان سلامت در شهرهای کوهدشت،معمولان والشتر ارائه خدمات داشته و این کاروان در روزهای اینده توسط سایر استان ها به شهرهای دوره چگنی و خرم اباد اعزام خواهند شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید