گروه: برگزیده
تاریخ: ۲۳:۵۴ :: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
جشن ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت روز زن در هلال احمر

به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا و روز مادر در ایام الله مبارک دهه فجر جشنی در جمعیت هلال احمر لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همزمان با دهه مبارک فجر در سالن همایشات این جمعیت جشنی به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر با حضور مدیرکل مدیریت بحران، مدیر کل اداره بهزیستی استان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین ستادی، همچنین کارکنان و اعضای جمعیت برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ابتدا با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: چگونه زیستن و معاشرت کردن با همسر و فرزندان و سامان بخشی به امور خانه و زندگی که در حیات طیبه حضرت زهرا(س) بود، به عنوان «الگوی خانواده ها» خانه و خانواده او را به عنوان یک «خانواده الگو» مطرح ساخته است.آن حضرت، آیین خانه داری و همسرداری را به خوبی مراعات می کرد. در زندگی واقعا شریک و همراه و هم راز همسرش امیرالمومنین(ع) بود.

مدیر کل بهزیستی لرستان نیز ضمن عرض تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر گفت: ثبت این روز مبارک به عنوان روز زن فرصتی است برای تامل دوباره در خصوص جایگاه و نقش زن.

وی افزود: نمیتوان به پیشرفت یک جامعه امیدوار بود اگر نیمی از جمعیت آن را ، که زنان هستند، نادیده بگیریم.

وی افزود: زنان ما نشان داده اند که در عرصه های سخت مانند جهاد حضور موثر داشته اند.
توکلی تاکید کرد: روز زن فرصتی که به بازنمایی نقش هایمان بیندیشیم و در این باره فکر کنیم که آیا به عنوان یک زن نقش هایمان را به درستی ادا کرده ایم.

توکلی درادامه گفت: خوشبختانه به یمن انقلاب اسلامی زنان در عرصه های مختلف اجتماعی ایفای نقش می کنند و در جامعه حضور موثر دارند.

گفتنی است: در پایان مراسم و بعد از اجرای گروه نمایش سیقاف ازبانوان کارمند جمعیت هلال احمر تقدیر به عمل آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید