شهردار خرم‌آباد خبر داد:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۵۷ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
تعمیر دیواره ساحلی از منطقه پل حاج علی اصغر خرم‌آبادی تا پل افلاک / اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای بازسازی دیواره های ساحلی خرم آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: برای تعمیر و بازسازی دیواره ساحلی خرم‌آباد بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده که تا به امروز ۷ میلیارد تومان از آن عقد قرارداد شده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شهردار خرم آباد در مورد آخرین وضعیت دیواره ساحلی مرکز استان اظهار داشت: برای تعمیر و بازسازی دیواره ساحلی خرم‌آباد بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

وی بابیان اینکه تا به امروز از این اعتبار هفت میلیارد تومان عقد قرارداد صورت گرفته است، افزود: این اعتبار مختص به تعمیر و بازسازی دیواره ساحلی مرکز شهر از منطقه پل حاج علی اصغر خرم‌آبادی تا پل افلاک است.

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: برای تعمیر و بازسازی دیواره ساحلی بالاتر از پل جهادگران نیز در حال عقد قراردادی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان با یکی از شرکت‌های معتبر استان هستیم.
شریفی مقدم با اشاره به اینکه دیواره ساحلی منطقه کرگانه نیز پس از سیلاب اخیر دچار خسارت جدی شده است، تصریح کرد: برای تعمیر و بازسازی دیواره ساحلی این منطقه در حال عقد قراردادی با ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با یک شرکت متخصص در این حوزه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: چهار میلیارد تومان دیگر نیز برای ترمیم پایه‌ دیواره ساحلی خرم‌آباد در هر دو منطقه کرگانه و خرم رود در نظر گرفته‌شده است.
شهردار خرم‌آباد در بخش پایانی صحبت‌های خود عنوان کرد: علاوه بر موارد ذکرشده طی روزهای آینده برای چندین پروژه دیگر نیز مناقصه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که طول کل رودخانه خرم‌آباد حدود ۳۵ کیلومتر است که از این میزان، حدود پنج کیلومتر آن از داخل شهر خرم‌آباد عبور می‌کند.
سیل امسال بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری خرم‌آباد خسارت زد که تخریب قسمت‌هایی از دیواره‌های ساحلی شهر از اصلی‌ترین نتایج این حادثه بوده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید