در ادامه شب نشینی های خانه مطبوعات:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۳۷ :: ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
از سالها فعالیت رسانه ای حسن نجفوند تجلیل شد

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات لرستان از حسن نجفوند پیشکسوت رسانه استان تجلیل نمودند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، یکشنبه شب ۱۳مهرماه ۹۹، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات در منزل حسن نجفوند پیشکسوت مطبوعات و رسانه استان حضور یافتند و از سالها فعالیت ایشان در حوزه رسانه تجلیل به عمل آوردند.

این دیدار در ادامه دیدار های خانه مطبوعات با پیشکسوتان عرصه رسانه استان ، با هدف قدردانی و پاسداشت از سال ها تلاش و فعالیت این عزیزان در عرصه خبر و اطلاع رسانی می باشد.

حسن نجفوند از پیشکسوتان خوشنام رسانه استان دانشجوی دکترای علوم سیاسی می باشد که فعالیت رسانه‌ای خود را در ۲۳ آذر ۱۳۶۹ با روزنامه سلام به عنوان سرپرست و خبرنگار آغاز نمودند ، سپس با روزنامه های مختلف از جمله کاروکارگر ،همشهری ،صبح امروز، جام جم ،دنیای اقتصاد، ایران و روزنامه های مختلف ادامه دادند.

وی هم اکنون صاحب امتیاز روزنامه مواجهه اقتصادی و یادگار امروز (دارای دفتر مرکزی در تهران و خرم آباد می باشند و در سراسر کشور توزیع می شوند) ، و مدیر مسئول دو هفته نامه مبشر صبح و تحلیل سخن و هفته نامه نیش قلم
و سرپرستی روزنامه های سراسری ایران ، جام جم و چندین روزنامه دیگر می باشند.

از دیگر سوابق کاری نجفوند می توان به مدت سه سال روابط عمومی اداره کل کار و رفاه اجتماعی لرستان (که در این سه سال دو سال به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شدند) ، از سال ۱۳۷۱ عضو هیات اجرایی تشکیلات خانه کارگری استان ، یک دوره حضور در هیئت مدیره خانه مطبوعات و چندین دوره داور جشنواره های رسانه‌ای کشوری و استانی، اشاره نمود.

در پایان این دیدار مدیرعامل و رییس خانه مطبوعات با اهدا لوح یادبود به حسن نجفوند از سال ها تلاش و کوشش وی درحوزه مطبوعات و رسانه ها قدردانی نمودند.

مهمانان ویژه امشب که در این دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات را همراهی کردند، پیشکسوتان این عرصه : رضا حبیبی ، خسرو فولادوند و مجتبی ساکی بودند.

در این دیدار، سید احمد موسوی مدیرعامل ، حسن ایزدی رییس هیات مدیره ، اکبر بابایی ،خانم مقدم و سپهوند، عضو هیات مدیره و هادی کردعلیوند روابط عمومی خانه مطبوعات لرستان حضور داشتند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید