استاندار لرستان:
تاریخ: ۲۲:۵۲ :: ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
از اکنون هرگونه معاملات اراضی پادگان صفر ۷ وجاهت قانونی ندارد

استاندار لرستان در جریان بازدید از پادگان صفر ۷ خرم آباد که با حضور اصحاب رسانه لرستان همراه بود, بیان کرد: با عرض تسلیت به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل، با توجه به دغدغه‌مندی اصحاب رسانه و مردم بررسی وضعیت پادگان صفر ۷ و واگذاری اراضی آن در جلسات مجموعه استانداری مطرح است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته به نقل از وارک نیوز، فرهاد زیویار ادامه داد: از رسانه ها به خاطر مطالبه گری در مورد مسایل اجتماعی به خصوص پادگان صفر ۷ تشکر و قدردانی میکنم.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اینکه پادگان صفر مجموعه ۱۵ هکتاری است که از سال ۹۲ تا ۹۹ تصمیمات برای تعیین تکلیف آن اتخاذ شده است؛ افزود: در این مدت بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ۷ هکتار در اختیار شهرداری برای ایجاد فضای سبز و سایر امور قرار گرفته و ۸ هکتار در اختیار ارتش است.

زیویار در ادامه عنوان کرد: توافقات موجود در مورد پادگان صفر ۷ مربوط به قبل از این دولت بوده و دوستان کنونی ارتش، استانداری و شهرداری نسبت به موضوع و آینده این مجموعه احساس مسوولیت می کنند‌.

وی گفت: امکانات لازم برای هر گونه توافق جدید در قالب منطقی و صحیح برای اراضی پادگان صفر ۷ وجود دارد و از تمام توان خود برای حفظ این اراضی برای منافع عمومی شهر استفاده خواهیم کرد و در همین راستا در روزهای آینده جلساتی برگزار خواهد شد تا بتوان تصمیم بایسته و شایسته ای راجع به این بخش از شهر به عمل آید.

 
زیویار در ادامه با اشاره به فروش برخی از املاک پادگان صفر ۷ افزود: گزارشاتی که در اختیار قرار گرفته شده نشان می دهد عمدتا توافق هستند و سند حقوقی وجود ندارد.

وی گفت: از اکنون هر گونه معاملات اراضی پادگان صفر ۷ وجاهت قانونی ندارد تا تصمیمات لازم اتخاذ شوذ و هر گونه معاملات باید متوقف شوند، به هیچ وجه مشاورین املاک نسبت به خرید و فروش املاک صفر۷ اقدام نکرده و شتاب زده عمل نکنند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید