گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۱:۵۶ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
افتتاح سایت BTS همراه اول در سلسله

سایت BTS همراه اول در منطقه مسکن مهر شهرستان سلسله افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، طی مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی نماینده محترم مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه موقت شهرستان ، معاون فرماندار و مهندس قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان سایت تلفن همراه مسکن مهر سلسله با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال افتتاح شد .

مهندس قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت : در سالجاری ۶۰ سایت موبایل در استان احداث خواهد شد که این سایتها در کلیه شهرها و روستاهای استان نصب و راه اندازی خواهند شد .

وی با اشاره به اینکه اکنون کلیه مناطق شهرستان تحت پوشش همراه اول قرار دارند، عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد نصب و راه اندازی گردید .

وی افزود : در رتبه بندی زیرساختهای ارتباطی، لرستان سال گذشته در رتبه سی ام قرار داشته و در عرض گذشت شش ماه الان در رتبه شانزدهم قرار داریم.

قاسمی با اشاره به در دستور کار بودن ارتقای سطح کیفی خدمات در سال جاری در سطح استان ، افزود: با راه اندازی این سایت منطقه مسکن مهر این شهرستان تحت پوشش همراه اول قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با شرکت ارتباطات سیار ایران راه اندازی تکنوِوزی اینترنت ۴G این سایت در دستور کار قرار دارد .

وی در پایان از زحمات همکاران در جهت اجرای این پروژه تقدیر و تشکر نمود.

شهرستان سلسله با ۷۵هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید