گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۱۷ :: ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
افتتاح پیشرفته‌ترین آزمایشگاه در سطح استان لرستان/ دنا آزمایشگاهی برای خدمت بهینه به همشهریان

دکتر علی میرزاپور دکترای تخصصی پارازیتولوژی و موسس آزمایشگاه پاتوبیولوژی دنا در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری سنگ نوشته گفت: این آزمایشگاه امروز ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در خیابان ولیعصر افتتاح می شود و برای احداث این مرکز تخصصی ۱۵ میلیارد تومان هزینه است.

پایگاه خبری سنگ نوشته، مصاحبه، دکتر میرزاپور افزود: به یاری خدا با افتتاح و شروع به کار این مرکز تخصصی برای ۸ نفر اشتغالزایی مستقیم و به ۸ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم خواهد داشت.

وی هدف عمده از افتتاح و راه اندازی این مجموعه را ارائه خدمات پزشکی به همشهریان عنوان کرد و گفت: این آزمایشگاه از لحاظ انتخاب جغرافیای مکان، طوری انتخاب شده است که دارای کمترین بار ترافیکی ست و همشهریان عزیز براحتی می توانند به این نقطه دسترسی داشته باشند.

موسس آزمایشگاه پاتوبیولوژی دنا تاکید کرد: این آزمایشگاه تنها آزمایشگاهی ست که مجهز به انجام تست های ملکولی در سطح استان لرستان است.

دکتر علی میرزاپور در این راستا از همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی، استانداری لرستان و شهرداری منطقه یک تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دکتر کبری ولد‌‌ی‌بیرانوند مدیر داخلی آزمایشگاه پاتوبیولوژی خصوصی و تخصصی دنا در خرم آباد اظهار داشت: بسیار خوشحال و خرسندیم که با افتتاح این مرکز تخصصی گامی در راستای توسعه خدمات سلامت محور و خدمت به هم‌استانی های عزیز بر‌داریم و این آزمایشگاه مطابق با استانداردهای جهانی و مجهز به پیشرفته ترین و بروزترین تجهیزات روز دنیا است.

دکتر ولدی‌بیرانوند افزود: آزمایشگاه دنا کلیه آزمایشات ایمونولوژی، پاتولوژی، بیوشیمی، سیتولوژی، هماتولوژی، پاتولوژی، میکروبیولوژی و نیز تشخیص سیتولوژی و ملکولی را بر‌می گیرد.

وی ادامه داد: در این فضا از بهترین امکانات جهت پذیرش مراجعین و بیماران استفاده شده است و نیز دارای یک محیط شاد و زیبا برای استقبال از کودکان است.

دکتر ولد‌ی‌بیرانوند خاطرنشان کرد: در این آزمایشگاه سرعت جواب‌دهی به آزمایشات مراجعین نیز بسیار بالاست که در تسریع روند درمان و صرفه جویی در وقت و زمان همشهریان عزیز نیز کارساز خواهد بود.

گفتنی است: موسس آزمایشگاه تخصصی دنا، دکتر علی میرزاپور، دکتر کبری ولدی‌بیرانوند مدیر داخلی و دکتر شاهین مرتضی‌بیگی مسئول فنی این آزمایشگاه پیشرفته است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید