گروه: عکس روز
تاریخ: ۱۶:۱۲ :: ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
شامپو ضد شوره خاویار پرونایس محصولی مطمئن برای رفع شوره سر

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شوره سر در اثر جدا شدن سلول های خارجی پوست سر به وجود می آید و باید نسبت به درمان این عارضه اقدام کرد. پوست سر بطور طبیعی در اثر لایه لایه شدن طبقه شاخی آن ، لایه های شاخی قدیمی را ازدست داده و لایه های جدید جایگزین […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، شوره سر در اثر جدا شدن سلول های خارجی پوست سر به وجود می آید و باید نسبت به درمان این عارضه اقدام کرد.
پوست سر بطور طبیعی در اثر لایه لایه شدن طبقه شاخی آن ، لایه های شاخی قدیمی را ازدست داده و لایه های جدید جایگزین می گردند.
درحالت عادی این سلول ها ظرف ۳۰ – ۲۰ روز مراحل رشد خود را طی كرده و از سطح پوست به صورت سلول های مرده به بیرون ریخته می شوند.
درصورتی كه این روند به شكل غیرعادی تسریع گردد، تعداد سلول های مرده افزایش یافته و همراه با چربی و ترشحات دیگر پوست تشكیل «شوره سر» را می دهند.
شوره سر به حدی شایع است که برخی متخصصان آن را امری طبیعی می دانند.
شامپو ضد شوره خاویار پرونایس به دیل داشتن مواد موثره از جمله عصاره خالص خاویار و روغن درخت چای روغن محصولی بسیار مطمین برای درمان شوره شدید و مقاوم سر است.
عصاره روغن درخت چای موجود در شامپو ضدشوره خاویار پرونایس، ترشحات چربی اضافی پوست سر را کاهش داده ، جوش های کف سر را از بین می برد و در درمان درماتیت سبوريیک و شوره سفید بسیار موثر می باشد.
از مهمترین ویژگی های محصولات خاویاری از جمله شامپو ضدشوره خاویار پرونایس ،قدرت ترمیم کنندگی بالای این محصولات به دلیل وجود اسیدهای آمینه ساختاری است.
شامپو ضدشوره خاویار پرونایس حاوی عصاره غنی شده خاویار و به گونه ای طراحی شده است که ضمن حفظ رطوبت پوست سر، موهای آسیب دیده را ترمیم می نماید.
غنی بودن از عصاره خاویار، برخورداری از ویتامین های A , E ,D C,B ، تغذیه مناسب پوست و مو ، دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدان قوی و جلوگیری از اثرات رادیکال آزاد و … از مهمترین ویژگی های شامپوهای خاویار پرونایس است.
همچنین حفظ رنگ طبیعی مو، جلوگیری از کدر و زبر شدن مو (با وجود عصاره انار)، جلوگیری از پیرشدن سلول های پوست ،مرطوب سازی و آبرسانی عمیق، شادابی پوست ومو و تغذیه مناسب پوست و مو و … از دیگر ویژگی های شامپوهای خاویار پرونایس می باشد.
جلوگیری از پیر شدن سلول های پوست به علت دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی، کمک به رویش مجدد موبه دلیل داشتن ویتامین هایB,C,E وضد ریزش بودن به علت دارا بودن ویتامین های D,A از دیگر ویژگی های مهم شامپو ضدشوره خاویار پرونایس است.
از دیگر ویژگی های شامپو خاویار پرونایس می توان به رفع شوره های مقاوم و شدید ، کاهش التهاب و التیام بخش، رفع قرمزی و خارش کف سر، کنترل چربی کف سرو … اشاره کرد.
شامپو ضدشوره خاویار پرونایس محصولی موثر برای بهبود عارضه های پوستی در افراد دارای انواع اگزما و پسوریازیس می باشد.
این محصول ، فاقد پارابن می باشد و دارای خاصیت ضدباکتری و ضد قارچ است.

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید