تاریخ: ۲۲:۱۸ :: ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
“الشتر” قربانی وفاداری/ الشتر”تو تنها نیستی “دوستت داریم “با مردمان خون گرم و مهمان نوازت

مردم فهیم باشعور و آگاه شهرستان الشتر در این روزها بیشتر از سایر مردم استان لرستان درگیر بیماری ویروس کرونا هستند بیماری که اپیدمی جهانی است و براساس اطلاعات و شواهد و قرائن اولین بار در ایران در شهرستان قم قدرت خود را به معرض نمایش گذاشت.

پایگاه خبری سنگ نوشته، یادداشت- اما بعضاً صحبت ها و اظهار نظرهای بسیار محدودی انجام گرفت که به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و توصیه های بهداشتی و …. توسط مردم الشتر باعث گردیده که این بیماری هم در این شهرستان و شهرستانهای دیگربا سرعت بیشتری انتقال پیدا کند که این امر موجب تکدر خاطر مردم خوب این دیار گردید .
به عنوان یک رسانه ای با سابقه ای بیش از ۳۰ سال فعالیت رسانه ای و با نیم نگاهی که به فعالیت ها و مسائل سیاسی داشته ام بایستی بگویم که مردم الشتر قربانی وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی و عشق و علاقه خود به آینده ای بهتر برای ایران اسلامی شدند .
به گواه اسناد و مدارک و مشاهدات عینی خودم مردم شهرستان الشتر در تمام صحنه های انقلابی به منظور تقویت و ایجاد وحدت ، حمایت و پشتیبانی از نظام حضور فعال و پررنگ داشته اند که یکی از این صحنه ها حضور در انتخابات بود که مهر تائیدی مجدد به تداوم راه نظام و انقلاب است.
با نگاهی به اسامی درگذشتگان ناشی از ویروس کرونا متوجه می شویم که بیشتر این مسافران سفر کرده از افراد فهیم ، تحصیلکرده و فعالان فرهنگی و سیاسی این شهرستان بوده اند .
کسانیکه که همیشه تنور انتخابات را در این شهرستان گرم نگه داشتند و علیرغم بی مهری ها وبعضا” شکست های انتخاباتی که برای آنها رقم خورد هرگز از عقاید، آرمان و وفاداری خود برای رسیدن به آینده ای بهترکوتاه نیامدند و هر بار بیش از پیش با قوت و قدرت بیشتری وارد گود انتخابات شدند .
این بارهم برای حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس یازدهم آستینها یشان را بالازدند و بدون اطلاع از وجود ویروس کرونا در کشور و استان به دنبال دعوت مردم برای شرکت در انتخابات بودند غافل از اینکه داشتند ناخواسته با جان خود بازی می کردند.
دیدیم و دیدند که به محض اعلام اولین نفر مبتلا در این شهرستان مردم فراتر از حد انتظار، خود و شهر را قرنطینه کردند و نشان دادن که در سیاست موفق و در فرهنگ با پرچمی افراشته ، در سلامت از خود گذشته ، در بخشش با مروت و در همراهی با وحدت زبانزد خاص وعام شدند .
می نویسیم و می گوئیم “الشتر”تو تنها نیستی “دوستت داریم “با مردمان خون گرم و مهمان نوازت چشمه های زز، کهمان و کوههای هنام گرین.

حسن نجف وند

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید