گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۵۲ :: ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
اولین همایش تخصصی مشکلات ناباروری ویژه کارکنان لشکر ۸۴

صبح امروز اولین همایش تخصصی مشکلات ناباروری ویژه کارکنان لشکر ۸۴ در سالن همایشهای لشکر ۸۴ برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در این همایش امیر سرتیپ دوم مراد خویش کنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان سخنانی با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص افزایش نرخ رشد جمعیت ، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها با روش های نوین درمان ناباروری و همچنین ترویج فرهنگ باروری سالم در جهت ازدیاد جمعیت کشور قلمداد کرد.

امیر خوشکناردر ادامه بر ایجاد حساسیت روی مقوله ناباروری و تقویت مشاوره های زوجین جوان تأکید کرد. خوشکنار در پایان گفت: مدیر گروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه خاطرنشان کرد که گروه پزشکان و ماماها نقش مهمی را در زمینه ازدیاد باروری و جوان کردن جمعیت ایفا خواهند کرد.

خوش کنار در پایان ضمن قدردانی از پشتیبانی های امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از طرح های لبیک نزاجا خاطر نشان کرد: کلیه طرح های لبیک نزاجا با قدرت تمام و برنامه ریزی مناسب در راستای کمک به خانواده های لشکر ۸۴ پیاده لرستان در سال جاری اجرا خواهد شد.

همچنین در ادامه ی این همایش و در بخش اصلی آن دکتر کاظمی رئیس بیمارستان ۵۲۵ خرم آباد مباحثی را در موردروش های درمان ناباروری، سقط جنین و علائم و دلایل آن ارائه کردند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید