مدیرکل زندانهای لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۵۷ :: ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه کار در اولویت قرار دارد

نشست شورای تحول اداری در اداره کل زندان های استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل زندان های استان لرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه وشهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و معرفی امین القاصی مهر به عنوان معاون اداری مالی زندان های استان افزود:تیم کاری که عهده دار مسئولیت های مختلف درحوزه زندانبانی استان است رضایت مندی جامعه هدف را درپی داشته و این مهم در تحولات میدانی قابل مشاهده است.

وی افزود:علی ایحال راه های نرفته بسیاری وجود دارد و مشکلات موجود را میتوان با جدیت و برنامه ریزی دقیق تر پیگیری کرد.

عضو شورای قضایی استان در خصوص سرمایه گذاری دشمنان بر افکار مردم ایران و جنگ نرم افزود:دشمن تمام تلاش خود را جهت تغییر افکار عمومی به کار گرفته که همه ما موظفیم به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ،سیاست های مذبوحانه دشمنان را خنثی کنیم.

عبدالمجید کشوری مهمترین حربه دشمنان برای عملی کردن اهداف شوم خود را اینگونه عنوان کرد:بزرگنمایی مسائل و مشکلات کشور ونادیده گرفتن پیشرفت ها یکی دیگر از اهداف آنهاست وبا توجه به بیانات مقام معظم رهبری (حفظه) در مورد بصیرت افزایی، همه ما وظیفه داریم که درخصوص این اهداف شوم دشمنان بابصیرت وارد میدان نبرد شویم.

کشوری در ادامه اظهار داشت: به منظور حرکت در مسیر رشد وتعالی یک مجموعه باید به نظرات کارشناسی ودر نهایت به خرد جمعی احترام گذاشت و بخوبی ازآن استفاده کرد.

مدیرکل زندان های استان لرستان برنامه های سازمانی را در اولویت دانست وافزود: از نکات مورد اهمیت رئیس سازمان زندان ها حرکت در مسیر اعتدال است و در آیات و روایات به مثابه خیرالامور اوسطها از آن تعبیر شده است.
به کارگیری خرد جمعی ومطالبه گر بودن در رابطه با حق وحقوق زندانیان وحفظ روحیه مددکاری در بین زندانیان است.

کشوری تشریح کرد: مدیر توانمند در حوزه زندان ها مدیری است که علی رغم تمام کمبود ها بتواند منشاء تغییرات مثبت ومتعالی باشد.
بی تدبیری به هیچ وجه مورد پذیرش سازمان زندان ها نیست ،چون این بی تدبیری است که خوراکی برای عناصرضد انقلاب تهیه می کند.
موضوعات دیگری که مورد تاکید ریاست محترم سازمان زندان هاست واز برنامه های سازمانی است؛
تذکرات زندانبانی باید به طور مستمر به کارکنان ارائه گردد؛
آموزش های کاربردی به زندانیان جهت بازگشت شرافتمندانه به جامعه
کار مردم درالویت کارهاست.
تفویض امور به افراد توانمند .
دچار روزمرگی نشدن.
تبدیل شدن اخلاق مداری به شیوه مدیریتی
درسازمان زندان ها با به کار گیری فکروتدبیر غیرممکن به ممکن تبدیل وتمامی مسائل ومشکلات زندان ها به یاری خدا وباهمت وخرد جمعی رفع خواهد شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید