مدیرکل زندانهای استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۲۲ :: ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
باید حفظ کرامت خانواده زندانیان مورد توجه قرار گیرد/ هدف ما بازگشت زندانی به یک زندگی شرافتمندانه است

مدیرکل زندان های لرستان تاکید کرد: در سرکشی ها و بازدیدهای مسئولین زندانها، باید به گونه ای عمل شود که کرامت و حرمت خانواده زندانی حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، عبدالمجید کشوری در جمع رؤسای ستادی و زندان های تابعه گفت: در دوران تحول قوه ی قضائیه و سازمان زندان ها باید بپذیریم که وظیفه ما بسیار سنگین تر از قبل شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان و بدخواهان نظام یرای ناکارآمد نشان دادن سیستم مدیریت اسلامی اظهار داشت: دشمن هیچگاه بیکار نمانده و در همه حال سیاست تخریب و تحریف اقدامات و کارکرد نظام اسلامی ما را در پیش گرفته است و این موضوع باید بهترین انگیزه برای ما به منظور مقاومت در برابر این هجمه ها باشد.

مدیرکل زندان های لرستان تصریح کرد: امروز ما در سنگر زندانبانی مکلف هستیم بعنوان یک سد محکم در برابر هجمه های دشمنان که به این سمت روانه شده؛ با عملکرد خود این تلاش های ظالمانه ی بدخواهان و معاندان را بی اثر نماییم.
وی با بیان اینکه توفیق در عمل به تکلیف به آسانی حاصل نخواهد شد خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در انجام وظایف و کسب نتایج مورد دلخواه و مطلوب؛کار جهادی و انقلابی و البته هوشمندانه است.

کشوری ادامه داد: همانگونه که نظام زندانبانی جامعه اسلامی با دیگر نظام های زندانبانی دنیا متفاوت است، زندانبان جمهوری اسلامی هم باید با دیگر زندانبانان متفاوت باشد و این تفاوت همان تلاش و جهاد برای ارتقاء جایگاه وجودی زندانی بعنوان یک انسان و بازگشت او به یک زندگی شرافتمندانه است.

وی همچنین تأکید کرد: در سرکشی ها و بازدیدهای مسئولین زندان ها؛ باید به گونه ای عمل شود که کرامت و حرمت خانواده مددجویان حفظ شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید