یک روز خوش برای مددجویان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۵۴ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
برگزاری اردوی فرهنگی مددجویان کانون اصلاح و تربیت لرستان

رئیس کانون اصلاح و تربیت لرستان از برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی آموزشی ویژه مددجویان زیر ۱۸ سال این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس کانون اصلاح و تربیت لرستان از برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی آموزشی ویژه مددجویان زیر ۱۸ سال این مرکز خبر داد.

بهلولی ریاست کانون اصلاح و تربیت اظهار داشت: اردوی فرهنگی آموزشی با حضور مددجویان ، سربازان و کارکنان کانون اصلاح و تربیت در منطقه بسیار زیبای قلا گل برگزار شد.

بهلولی هدف از برگزاری این اردوی یک روزه را ایجاد روحیه نشاط و شادابی و پر کردن اوقات فراغت فصل تابستان مددجویان ذکر کرد و گفت: در این اردو با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و برنامه‌های ورزشی و مذهبی سعی کردیم که یک روز خوش را برای مددجویان و همکاران رقم بزنیم.

ریاست کانون همچنین به برگزاری نماز جماعت و کلاس‌های عقیدتی در این اردو اشاره کرد و ادامه داد : با حضور حجت الاسلام رومیانی و کارشناسان فرهنگی و هنری ، برنامه‌های تربیتی ، فرهنگی و مذهبی متنوعی برای کارکنان، مددجویان و سربازان برگزار شد.

رئیس کانون اصلاح و تربیت لرستان ضمن تقدیر از حمایتهای مدیر کل زندانهای استان حاج آقا محمدی اصل اظهار کرد: برنامه های اصلاحی و تربیتی نیازمند برنامه ریزی دقیق و صرف وقت و کار کارشناسانه می باشد.

بهلولی به نقش مهم اردوهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: برنامه فرهنگی و آموزشی در تغییر رفتار نوجوانان بزهکار تأثیر مهمی داشته و بسیاری از مددجویان جذب اینگونه برنامه ها شده و این برنامه ها بسیار می تواند مثمر ثمر باشد.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان فعال در بخش فرهنگی آمادگی بیشتری برای دریافت و پذیرش برنامه‌های تربیتی دارند که آثار آن در رفتار آن‌ها کاملاً مشهود است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید