تاریخ: ۸:۴۲ :: ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
برگزاری جشنواره خاطره نویسی ویژه زندانیان استان لرستان

مدیر کل زندانهای استان لرستان از برگزاری جشنواره خاطره نویسی تحت عنوان "راه خوشبختی" ویژه زندانیان سطح زندانهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، عبدالمجید کشوری ضمن اشاره به ضرورت برنامه های فرهنگی و آموزشی در سطح زندانها، ابراز داشت: نباید جامعه نادم زندانی را به فراموشی سپرد چه بسا طبق فرمایشات امام راحل(ره) زندانها را باید به دانشگاه تبدیل کرد لذا برگزاری برنامه های فرهنگی در ارشاد، آگاهی و افزایش مهارت زندگی در این قشر موثر خواهد بود.

کشوری با بیان‌ اینکه توانایی نوشتن یک‌مهارت شخصیتی است، اذعان داشت: جشنواره خاطره نویسی راه خوشبختی توسط سمن روزهای خوب و با همکاری اداره فرهنگی تربیتی زندانهای لرستان اجرا خواهد شد که در این رقابت فرهنگی مددجویان زندانهای استان طی فراخوانی در پنج موضوع راجع به راه و روش خوشبختی و بهتر زیستن دست به قلم برده و خاطره می نویسند.

وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره توسط اداره فرهنگی تربیتی در سطح زندانهای استان منتشر شده و آثار زندانیان نیز از طریق این اداره جمع آوری، بررسی و داوری خواهند شد.

مدیر کل زندانهای استان لرستان در پایان ضمن ابراز خرسندی از ایده و همکاری سمن روزهای خوب، اظهار کرد: در اختتامیه این جشنواره نیز به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد و امید است با همکاری سمن ها و همه عزیزانی که دغدغه کاهش آسیبهای اجتماعی را دارند، بتوانیم جرقه امیدی برای گزینش راه صحیح و بهتر زیستن برای جامعه مددجویان و خانواده آنها باشیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید