گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۱۶ :: ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
برگزاری جلسه کنترل پیک بار سال ۹۸ در برق لرستان

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، باحضور مدیران عامل شرکتهای توزیع برق استانهای همدان ، مرکزی ، لرستان و مدیر عامل برق منطقه ای باختر جلسه کنترل پیک بار سال ۹۸ در شرکت توزیع برق استان لرستان برگزار گردید. جلسه کمیته متشکل از شرکت های توزیع برق استانهای مرکزی ،همدان ، لرستان و برق منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، باحضور مدیران عامل شرکتهای توزیع برق استانهای همدان ، مرکزی ، لرستان و مدیر عامل برق منطقه ای باختر جلسه کنترل پیک بار سال ۹۸ در شرکت توزیع برق استان لرستان برگزار گردید.

جلسه کمیته متشکل از شرکت های توزیع برق استانهای مرکزی ،همدان ، لرستان و برق منطقه ای باختر به منظور کنترل پیک بار در تابستان پیش رو و جلوگیری از خاموشیهای ناشی از مصرف دور از انتظار توسط مشترکین در سالن کنفرانس برق لرستان برگزار شد .

در این جلسه که با حضور مهندس شبیهی مدیرعامل برق منطقه ای باختر ، مهندس اله داد مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، مهندس شهیدی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان و مهندس خودنیا مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان ، معاونین بهره برداری شرکتها، مدیران دیسپاچینگ و مدیران دفاتر مدیریت مصرف برگزار شد، راهکارها و تمهیدات لازم جهت کنترل پیک بار تابستان ۹۸ مطرح و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .

در این جلسه مقرر گردید تمامی برنامه های کنترل مصرف اعم از عقد تفاهم نامه با صنایع، کشاورزان، مشترکین مگاواتی به منظور مساعدت در کاهش مصرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

اعضای کمیته مصمم بودند که دارندگان مولدهای انرژی در اوج گرما از دیزل ژنراتورهای خود استفاده نمایند تا کمکی به شبکه های توزیع برق در جهت کاهش مصرف و افزایش تولید بعمل آید.

این گزارش حاکیست مقرر گردید:دفاتر مدیریت مصرف با تبلیغات گسترده در جهت تعمیم فرهنگ بهینه مصرف برق نقش خود را پررنگتر نمایند و ضمن عقد قرار داد با صدا وسیمای مراکز استانها از تمامی ظرفیت های موجود استفاده نمایند تا با خاموشی کمتری مواجه شویم.

در ادامه جلسه مدیران عامل با تاکید بر اینکه در سال آبی امسال بارشها بیش از حد انتظار بود ولی متاسفانه افزایش تعداد مشترکین و به تبع آن رشد مصرف در حدود ۸ الی ۱۰ درصد ما را مجبور به اعمال خاموشی با برنامه در فصل داغ تابستان خواهد نمود.

در بخشی از این گزارش آمده است بر اساس آمارهای منتشره در سال جاری دمای هوا حدودا ۲ الی ۳.۵ درصد نسبت به سال ۹۷ افزایش خواهد داشت و همین امر یکی از دلایل اثبات مدعای اعمال اموشیها در تابستان است .

در ادامه مهندس شبیهی مدیر عامل برق منطقه ای باختر با اشاره به افزایش دما و افزایش مصرف در تابستان یاد آور شد امسال نیز به مثابه سال گذشته قطعا خاموشی های با برنامه اعمال خواهد شد و در همین راستا برای هرکدام از استانها سهمیه خاموشیها مشخص شده و میطلبد مردم و مشترکین نهایت همکاری را با شرکتهای توزیع داشته باشند تا خاموشی کمتری بر مشترکین عزیز اعمال گردد.

بازگشت به خانه
برچسب ها:

پاسخی بگذارید