گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۵۶ :: ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
برگزاری دویست و هجدهمین رزمایش همدلی و احسان در لرستان

دویست و هجدهمین رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، همزمان با ایام مبارک ولایت و امامت ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان دویست و هجدهمین رزمایش همدلی و احسان خود را برگزار کرد.

این رزمایش صبح روز جمعه یکم مرداد با حضور ویسکرمی مدیرکل این ستاد ؛ مدیر کل نوسازی مدارس لرستان؛ خانواده معظم شهدا وجمعی از امت همیشه در صحنه، در گلزار شهدای خرم آباد برگزار شد.

حامد ویسکرمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در لرستان در سخنانی ضمن تبریک ایام فرخنده دهه ولایت و امامت گفت: ملت و مسوولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای گرانقدری هستند که با خون خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و لذا باید با همه توان در خدمت خانواده معزز شهدا باشیم.

وی افزود: تقریبا هر رزمایشی متبرک به نام شهیدی بوده و این برنامه هم به نام شهید والامقام علیرضا رمضانی مزین شده است و مادرمکرم این شهید اکنون در میان ما بوده و در این مراسم حضور دارند.

لازم بذکر است در ۲۱۸ رزمایش احسان و همدلی ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین اقشار مختلف جامعه خصوصا پاکبانان، جامعه مداحان، پرسنل آرامستان ها، کارگران فضای سبز و برخی از اقشار ضعیف و حاشیه نشین توزیع گردید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید