به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۹ :: ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
برگزاری رزمایش همدلی و احسان در استان لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)استان از برگزاری رزمایش سفره احسان در استان لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، در مراسمی با حضور مدیرکل و جمعی از پرسنل و نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)لرستان رزمایش سفره احسان با هدف کمک به اقشار و خانوادهای نیازمند در مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مجید طائف مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)گفت: یکی از برنامه های ابلاغی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)برگزاری رزمایش های متعدد کمک های مومنانه با محوریت بنیاد احسان می باشد .

طائف اظهارداشت: در این رزمایش ۱۴۰ تن مواد پروتئینی (مرغ) به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد ریال در سطح ۱۱ شهرستان استان در بین نیازمندان حاشیه نشین شهرها توزیع شد.

وی اعلام کرد شناسایی این خانواده ها توسط ۲۴۰ گروه و فعال اجتماعی صورت گرفته است که این گروه ها بعنوان اعضای همکار و عضو افتخاری ستاد می باشند .

در ادامه این مراسم طائف اظهار داشت:بنا بر برنامه ریزیهای صورت گرفته ، این بسته های پروتئینی (مرغ)در سطح ۳۵۰۰۰هزار خانوار به میزان هر خانوار تا ۴ کیلو گرم توزیع می گردد.

وی خاطرنشان کرد: به جهت بهره مندی جامعه ی تحت پوشش سایر دستگاه های حمایتی و تعاملات بین دستگاهی ، از سقف ابلاغی میزان ۲۲ تن و ۸۰۰ هزار کیلوگرم سهم کمیته امداد و ۵ تن و ۷۰۰ هزار کیلوگرم سهم بهزیستی تا هفته آینده خبر داد و گفت این سهم در اختیار دستگاه ها قرار میگیرد تا با مدیریت این عزیزان در بین نیازمندان تحت پوشش توزیع گردد.

خبر: کیانوش بازگیر

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید