همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۸:۳۹ :: ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
برگزاری رویداد مدرسه ای نوجهان در ۵۰۰ مدرسه استان لرستان

همزمان با سراسر کشور رویداد مدرسه ای نوجهان با شعار «جهانی نو در افق نوجوان» در ۵۰۰ مدرسه لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، امروز صبح ۷ آبان ماه ۱۴۰۲،حجت الاسلام یونس مردانی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان لرستان با اشاره به جزئیات و اهداف رویداد سراسری نوجهان،اظهار کرد:با توجه به ماموریت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دانش آموزان در دیدار با آن ها در آبان ماه سال گذشته پیرامون بررسی نقش جمهوری اسلامی ایران در نظم نوین جهانی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با برگزاری رویداد مدرسه ای نوجهان در جهت تبیین این موضوع برآمده است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان لرستان افزود: این رویداد امروز همزمان با سراسر کشور در ۵۰۰ مدرسه استان برگزار شد که بسته های نمایشگاهی و لوازم مورد نیاز برای برگزاری نیز توسط اتحادیه تهیه و در اختیار مدارس قرار گرفته تا در بحث تولید محتوای مناسب و تاثیرگذار خللی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: نظم نوین جهانی یکی از مقولاتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و محورهای افول ابرقدرت‌ها به‌صورت مشخص آمریکا، انتقال مرجعیت از غرب به آسیاو پرداختن به روحیه مقاومت و ایستادگی در رویداد نوجهان مورد توجه قرار دارد.

حجت الاسلام مردانی افزود: انتظار می رود دانش آموزان با شرکت در این رویداد مدرسه ای از ابعاد مختلف این نظم جدید و حرکت های رسانه های غربی در جهت سیاه نمایی و اشاعه ناامیدی آگاهی پیدا کنند‌ و به عبارت دیگر افزایش امید و شکستن هیمنه دروغین قدرت های غربی از اهداف این رویداد هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی دیگر از محورهای رویداد نوجهان، عملیات پلاکاردنویسی با موضوع نظم نوین جهانی و دنیای بدون اسرائیل است که در تاریخ ۱۰ آبان در تمامی آموزشگاه های سراسر استان اجرا خواهد شد،خاطر نشان کرد: در این عملیات دانش آموزان پلاکارد و آدمک های استکباری را آماده می سازند تا در راهپیمایی ۱۳ آبان از آن ها استفاده کنند.

مسئول اتحادیه دانش آموزی لرستان در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم رویداد مدرسه ای نوجهان بتواند امکانی را برای دانش‌آموزان فراهم کند تا مفاهیم نظم جدید جهانی را بهتر و بیشتر در جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام/

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید