گروه: خبر
تاریخ: ۲۱:۱۹ :: ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
برگزاری مراسم عزاداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمعیت هلال احمر لرستان

مسئول روابط عمومی گفت مراسم با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان و به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین همکاری سایر کارکنان جمعیت هلال احمر استان صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مسئول روابط عمومی گفت مراسم با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان و به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین همکاری سایر کارکنان جمعیت هلال احمر استان صورت پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای دوستی سخران این مراسم از اساتید حوزه علمیه به ولایت مداری و اخلاص و تقوای شهید سلیمانی اشاره فرمودند و گفت: انسان های مخلص هم حیاتشان و هم مماتشان عامل برکت در جامعه است.

‏وی در ادامه افزود: فعالیتهای شما کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر که حیات بخشیدن به قشر آسیب دیده و نیازمند است در واقع ادامه دهنده راه و مسلک شهید سلیمانی هاست

حجت الاسلام دوستی در ادامه گفت: این عزت و احترامی که شهید سلیمانی در جامعه ما پیدا کرده را مرهون خداباوری و ولایتمداری ایشان دانست و همگان را به ادامه دادن راه ایشان دعوت کرد.

در ادامه مداح اهل بیت حاج حسین احمدی به ذکر روضه و مصیبت و مداحی پرداختند.

شایان ذکر است این مراسم با حضور مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، شورای معاونین، فرمانده بسیج جامعه پزشکی استان، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر برگزار گردید.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید