گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۲۱ :: ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
بهره برداری از خط تولید نیمه صنعتی ماسک اردوگاه خرم آباد

مدیرکل زندان های لرستان گفت: در دوران جدید تحول زندان ها که توسعه برنامه های اشتغالزا و مهارت آموزی؛ بعنوان یکی از مهمترین اولویت ها در حال پیگیری است بخش خصوصی می تواند نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با بهره برداری از خط تولید نیمه صنعتی ماسک در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد، ظرفیت تولید ماسک سه لایه در زندان های استان به بیش از ۸۰۰۰ عدد در روز افزایش و زمینه اشتغال ده مددجو فراهم گردید.

عبدالمجید کشوری در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح اظهار داشت: مقوله توسعه اشتغال بعنوان یک کلیت مهم در همه جوامع همیشه موضوعی چالش برانگیز و اساسی بوده چرا که ارتقاء توان اقتصادی افراد از طریق فراهم ساختن زیرساخت های پایدار در نهایت می تواند به رشد اقتصادی یک مجموعه منتهی گردد.

وی افزود: با معرفی بیکاری بعنوان یکی از عوامل بزه و ارتکاب به جرم از سوی مجرمان و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، سازمان زندان ها بصورت مستقل ویا از طریق فراهم ساختن زمینه حضور بخش خصوصی توانست این حوزه را به شکل قابل توجهی توسعه دهد.

عضو شورای قضایی استان با اشاره به سند تحول دستگاه قضا تصریح کرد: اهمیت بازپروری زندانی و فراهم ساختن شرایط لازم برای اصلاح و جامعه پذیری او بسیار مورد توجه قرار داده شده است.

کشوری ضمن دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح های اشتغال زا در زندانها ادامه داد: رویکرد جدید قوه قضاییه و سازمان زندان ها به گونه ای طراحی شده که همه زمینه های لازم نظیر نیروی انسانی و فضاهای فیزیکی مناسب را به منظورحضور کارآفرینان و صنعتگران برای اجرای پروژه های اشتغالزایی و تولیدی در دسترس دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: بزودی شاهد تحقق اشتغال ۵۰ درصدی زندانیان محکوم در زندان های استان باشیم.

گفتنی ست: حضور چند ساعته در اندرزگاه یکم اردوگاه خرم آباد و دیدار چهره به چهره با مددجویان نیز از برنامه های دیگر مدیرکل زندان های لرستان در این مرکز تأمینی و تربیتی بود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید