رییس سازمان جهاد کشاورزی:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۲:۴۲ :: ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
بیش از ۳۰ هزار و ۸۰۰ پرونده کشاورزان خسارت دیده از سیل مورد ارزیابی قرار گرفته است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان اعلام کرد: بیش از ۳۰ هزار و ۸۰۰ پرونده کشاورزان خسارت دیده از سیل مورد ارزیابی قرار گرفته و در سامانه سجاد "سامانه جامع اطلاعات دولت" بارگذاری گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، عبدالرضا بازدار با اعلام این خبر افزود؛ بعد از وقوع سیل فروردین ماه سال جاری در استان لرستان و ابلاغ مصوبه هیئت وزیران مبنی بر پرداخت خسارت به کشاورزان و بهره برداران و تولید کنندگانی که بر اثر سیل خسارت دیده بودند ، روند مستندسازی و تشکیل پرونده کشاورزان خسارت دیده با مشارکت و همکاری بیش از ۱۳۰ نفر از کارشناسان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی انجام شد.

وی افزود : با عنایت به اینکه پژوهشگاه فضایی وزارت کشور اطلاعات فضایی را رصد می نماید که این خسارات در پهنه سیل قرار گرفته اند یا خیر بعد از رفت و آمدهای زیاد تمام مواردی که ایراد و اشکال بر آنها وارد بود توسط مجموعه همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و مجدداً در سامانه سجاد بارگذاری شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان تصریح کرد تاکنون هیچ مورد جامانده از پرونده خسارت کشاورزان در جهاد کشاورزی وجود ندارد و پرونده ها در سامانه آماده پرداخت می باشد.

وی در پایان گفت بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ پرونده با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شده و ۲۴ میلیارد تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت در نظر گرفته شده و تاکنون بالغ بر ۸ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان پرداخت شده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید