گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۲۳:۳۳ :: ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
تامین و توزیع مطلوب و به موقع سوخت بخش کشاورزی در لرستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان ، از اولویت سوخت رسانی به بخش کشاورزی با توجه به شروع فصل برداشت محصولات در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، پیمان بهرامی در خصوص سوخت رسانی به بخش کشاورزی، گفت:هیچ گونه مشکلی تا پایان دوره کشاورزی در سوخت رسانی به کشاورزان نداریم و ذخیره سازی فرآورده های نفتی استان در حد، مطلوب انجام شده است.

بهرامی ضمن اشاره به اجرای طرح توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی از ابتدای تیر ماه سال جاری افزود : کشاورزان محترم به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی می توانند در سامانه تجارت آسان ثبت نام کرده و پس از تایید دستگاههای ذی صلاح ( جهاد کشاورزی ، اداره کل آب و فاضلاب استان ) در حداقل بازه زمانی، نسبت به تامین سوخت از طریق فروشندگی ها و تعاونی های روستایی اقدام و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه استان لرستان سهم بسزایی در تولیدات کشاورزی کل کشور دارد ، خاطر نشان کرد : یکی از دغدغه های مهم این شرکت تامین سوخت بخش کشاورزی است که با تشکیل جلسات استانی و هماهنگی با ادارات مربوطه و ارائه راهکارهای مناسب سعی در تامین و توزیع به موقع سوخت کشاورزان داریم و با تدابیر اندیشیده شده هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید