مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۵۸ :: ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
تداوم عملیات ساماندهی کشکان در پاسخ به مسئولیت اجتماعی  

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان لرستان بازدید صبح امروز خود از پروژه ساماندهی رودخانه کشکان گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان لرستان در پاسخ به مسئولیت ­های اجتماعی در حوزه مدیریت بحران اقدام به عملیات اصلاح ساماندهی کشکان نموده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، بردبار اذعان داشت: این سازمان از ابتدای وقوع سیل فروردین ماه، دوشادوش سازمان مدیریت بحران استان به این وظیفه والای خود پاسخ داده است.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان لرستان ضمن قدردانی از زحمات مجموعه مدیریت بحران گفت: هم افزایی مدیریت بحران استان و سایر دستگاه های اجرایی در هنگام وقوع سیل و پس از آن قابل تقدیر بوده و همین امر کاهش خسارات جانی و بازگشت سریع به وضعیت قابل قبول را سبب گردید.
 
وی اذعان داشت سازمان همیاری به پشتوانه نیروهای متخصص و ناوگان عمرانی مجهز چه در زمان وقوع سیل و چه پس از آن، خود را دارای مسئولیت های اجتماعی مضاعف می داند.

بردبار اضافه کرد: در این راستا هم اکنون و بلافاصله پس از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه با مدیریت بحران استان و شرکت مدیریت آب منطقه ای با عزم جدی، اصلاح مسیر و لایروبی رودخانه کشکان را در منطقه چم وزیر دنبال می نماید.

وی هدف این پروژه را کاهش خسارات احتمالی در وقوع بارش های آتی در منطقه خسارت دیده چم وزیر دانست و گفت: سازمان همیاری شهرداری های استان همچون سایر دستگاه های اجرایی استان تا برقراری شرایط عادی در مناطق سیل زده در کنار هم استانی های گرامی خواهد ایستاد. 

لازم به ذکر است که این مقام مسئول جهت تسریع در انجام عملیات و حسن اجرای پروژه، بازدیدهای مستمری از  کارگاه مستقر در منطقه چم وزیر به عمل آورده است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید