گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۵۲ :: ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
تدوین سند جامع فرهنگ و هنر لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: سند جامع فرهنگ و هنر لرستان با هدف شناسایی و بهره برداری از ظرفیت های این حوزه در راستای توسعه فرهنگی تدوین می شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمد حسین فتایی در ابتدای جلسه ای که صبح سه شنبه یازدهم آذر ماه به همین منظور و با حضور معاونین فرهنگی و هنری، رئیس گروه فرهنگی و کارشناس شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و پیگیری های شورای انقلاب فرهنگی در خصوص تدوین سند جامع فرهنگ و هنر استانهای کشور، نیاز است اقدامات لازم را در این راستا برداشته و در این مسیر از نظرات چهره های شاخص فرهنگی و هنری استان استفاده کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در همین راستا نیاز است از دستگاه های هم خانواده وزارتی و سایر ادارات ذیربط و مرتبط به حوزه فرهنگ، بخواهیم طرح ها و مستندات خود را در اختیار ما قرار دهند.

فتایی ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی استان بسترهای  لازم و گام های نخست را در این جهت برداشته و جلساتی هم برگزار کرده، اما برای این امر مهم  لازم است تمام داشته های فرهنگی و هنری استان را پای کار بیاوریم.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: یکی از اقدامات مهمی که برای تدوین این سند به عنوان نقشه راه فعالیت های فرهنگی و هنری استان، باید اجرایی شود، تشکیل کارگروه های تخصصی و انجام پژوهش های لازم است که اساس و پایه کار را تشکیل خواهد داد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید