تاریخ: ۱۱:۴۱ :: ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
تسهیلات همزمان خرید و ساخت و تعمیر مسکن زوجین در لرستان/ اختصاص تسهیلات ۲۰۰میلیون تومانی در خرم آباد و بروجرد

مرتضی دهداری زاده مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان خبر داد: تسهیلات ساخت و خرید مسکن برای خانه‌ اولی‌ها در حال حاضر در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد به صورت فردی 80 و برای زوجین 160 میلیون تومان است و در مابقی شهرها نیز به ترتیب به صورت فردی و برای زوجین 60 و 120 میلیون تومان بوده و این تسهیلات در اقساط 12 ساله ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، صبح امروز به مناسبت ۲۵ دی ماه هشتادو یکمین سالروز تاسیس بانک مسکن، نشست خبری مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان با اصحاب رسانه برگزار گردید.

در این نشست مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۰ شغل به شکل‌های مختلف با بخش مسکن در ارتباط هستند که شکوفایی این حوزه در شکوفایی اقتصادی نقش بسیار مهمی دارد.

دهداری زاده به سهم ۲۴ درصدی بانک مسکن در پرداخت تسهیلات در لرستان اشاره کرد و افزود: در بخش عرضه و تقاضای بانک مسکن اقداماتی انجام داده که افزایش تسهیلات بانکی نیز در این زمینه است.

وی اظهار کرد: برای بازسازی و تعمیر مسکن نیز ۴۰ میلیون تومان با اقساط ۵ ساله و نرخ ۱۷٫۵ درصد در نظر گرفت شده است.

دهداری‌زاده افزود: هیچ محدودیتی برای پرداخت این نوع تسهیلات وجود ندارد و متقاضیان از امروز می‌توانند برای دریافت تسهیلات به شعب بانک‌ مسکن مراجعه کنند.

مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان ابراز امیدواری کرد: در بحث پرداخت تسهیلات به سیل زدگان نیز بانک مسکن لرستان رتبه اول جذب و پرداخت تسهیلات را داشته و هیچ فردی برای تسهیلات مربوط به سیل در صف انتظار نیست.

دهداری زاده خاطر نشان کرد: تسهیلات همزمان خرید و ساخت و تعمیر مسکن زوجین نیز پرداخت می‌شود به نحوی که برای شهرستانهای خرم‌آباد و بروجرد میزان این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان و برای سایر شهرهای استان ۱۶۰ میلیون تومان است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید